Pages

3 October 2011

special dedication~

Lagi empat minit jam di laptopku menunggu masa untuk berdetik pukul 12tengah malam, Jordan..

1min..2min..3min..4min...................

ding dong 12.00a.m, 4 oktober

kakak Najwa dah TUA, 21 TAHUN!!! hehe

HAPPY BIRTHDAY to YOU,
HAPPY BIRTHDAY to YOU,
HAPPY BIRTHDAY to  MY DEAREST SISTER,
HAPPY BIRTHDAY to YOU..

Akak..

selamat hari lahir yang ke 21..moga hari-harimu sentiasa indah dibawah redhaNya, moga liku-liku hidup yang dikau lalui menjadikan kau semakin tabah dan matang dalam menilai kehidupan dan manusia..tiadalah pelajaran yang lebih baik melainkan dipelajari melalui pengalaman yang dilalui sendiri..itulah manusia..sudah terhantuk baru tergadah!
"Memang cubaan datang menimpa, memang tuah, senang dan celaka boleh datang menimpa, tapi bahagia, ceria dan rasa luar biasa tak kurang juga "hmtuah
                  *tapi akak memang sentesa ceria & lebih dari itu~ekekeke

akak..

moga dikau mendapat jodoh yang selayaknya..moga lelaki yang bertuah itu seorang imam yang dapat membimbingmu semakin mencari cinta Ilahi..dapat menjadi suami yang bertanggungjawab dan membawa keluargamu ke syurgaNya..carilah lelaki yang KAYA dari semua aspek esp KAYA IMAN yea.InshaAllah bahagia dunia akhirat kak.;) kita doakan..
"duhai akak, andai hidup tidak dihadiri lelaki, tak bermaksud diri tidak diingini..usah bimbang kerana cinta Allah itu pasti..Allah memelihara hati dan jiwa daripada dikecewakan dan didatangi penyakit riak.wanita yang sentiasa menjadi dambaan lelaki adalah wanita yang longgar jagaannya oleh Allah ataupun Allah sedang mengujinya dengan penyakit hati..dekatkan diri pada Ilahi, pasti cinta kau temui..usah berharap cinta insan yang kau sendiri tak pasti..diamkan lelaki yang kau sukai..berdoa pada Ilahi, insyaAllah kau pasti dicari..jagalah Allah, pasti Allah menjagamu"
 "pesan pada diri akak..jangan tersalah memberi hati pada insan yang tak sudi, pada insan yang tak mengerti, kerana sekali kau memberi selamanya dihati..kerana sekali kau dilukai sampai mati tetap kau ingati..pesan lagi pada diri..hati2lah dalam memberi hati sebab ia hanya untuk insan yang tahu menghargai ..betapa tingginya nilai sekeping hati.. <3 "
akak..

terima kasih kerana telah menjadi sahabat atau dalam kata lain KAKAK kita.. ;)..minta maaf atas segalanya..atas kesabaran akak melayan kerenah kita yang xmature ni..bimbinglah daku dari segala aspek..moga dapat ku jadikan bekalan dalam melayari kehidupan..

i <3 u so much, AKAK NAJWA!! <3<3<3
"friendship isn't how you forget but how you forgive. not how you listen but how you understand. not how you see but how you feel, not how you let go, but how you hold on!
your cute sister,
ikin

2 comments:

::HANIS NAJWA:: said...

wahaha...thank u so much adek ikin...x sngke wat gak tu special dediacation to me!!ha3..

doakanlah akk dpt pembimbing yg dpt menuju redhaNya..tau la akk dh thn 4..pasal kawen saja..ha3..

sama2..sama2 bimbing..ade yg akk salah tegur..keh3..love u too..blejar leklok..moga dalam redha Allah selalu..Allah yubarik fik...:)

~ur beautiful sister..hua3~

Wann Syada said...

halmak sedih gilossss post kak ikin nih. dah la sy tgh pasang lagu instrumental sedih tahap mokhsya.haha.

kak najwa sayam, hapy besday , smg sentiasa berada di bawah naungan rahmat Tuhan ;)